با کد نویسی اختصاصی
تیم تخصصی توسعه وب سایت های اختصاصی آژانس وب سایت همواره بر اساس نیاز وب سایت و قالب های اختصصاصی را برای ایده های مشتریان پیاده سازی می نماید.
طراحی اختصاصی وب سایت
بهبود عملکرد کاهش هزینه نیروی انسانی و افزایش سود و فروش محصولات بر اساس هوش تجاری و همچنین توسعه پلت فرم های اختصاصی بر اساس هوش مصنوعی توسط دانشمندان علوم داده این تیم می باشد که در کشورمان قابلیت پیاده سازی و توسعه دارد.
توسعه کسب کار بر اساس
هوش مصنوعی
طراحی واکنش گرا

نمایش صحیح در تمامی دستگاه ها (موبایل و تبلت)

سئو فرندلی

طراحی سایت منطبق با الگوریتمهای موتورهای جستجو

خلاقیت بالا

طراحی سایت خلاق با استانداردهای جهانی

طراحی کاملا اختصاصی

طراحی گرافیکی یونیک و منحصر به فرد

امنیت بالا

کدنویسی کاملا حرفه ای با امنیت بالا

طراحی کاربرپسند

طراحی کاملا یوزر فرندلی و کاربرپسند

به مشاوره کسب و کار آزانس وب سایت خوش آمدید

خدمات طراحی اختصاصی، از طریق تجدید سازمانی.

وقتی صحبت از طراحی سایت اختصاصی می شود، حتما شما سایتی متفاوت با امکانات خاص نیاز دارید. سایتی که بتواند با امکانات مد نظر نیازهای شما را مرتفع کند و کارایی بالایی برای شما داشته باشد.

چرا امکانات خاص؟ زیرا اگر شما نیاز به امکانات معمولی یک سایت معرفی یا فروشگاهی داشته باشید لازم نیست آن را به صورت اختصاصی طراحی کنید، می توانید از طراحی سایت ارزانتر که مبتنی بر وردپرس و جوملا است استفاده کنید.

مرتضی رضائی
مرتضی رضائی
مشاور و مدیر پروژه 
تحقیق بازار 90%
خدمات فروش 80%
مشاوره استراتژیک 70%

روند توسعه محصولات نرم افزاری و وب سایت اختصاصی

تحلیل و بررسی

 از مهمترین بخش‌های هر پروژه تحلیل و بررسی امکانات و ساختار مورد نیاز آن پروژه است، تا مطابق نیاز و شرایط تمامی ابعاد پروژه مشخص گردد.

طراحی استراتژی
پس از تحلیل و بررسی، استراتژی نقشه سایت و رابط کاربری مشخص می گردد و به عنوان مشاور پیشنهاد‌هایی را برای پروژه ای بهتر مطرح می کنیم.
طراحی وایرفریم
پس از تکمیل مستندات تحلیل، بررسی و استراتژی، صفحات مختلف پروژه را به صورت وایرفریم طراحی می کنیم، تا ساختار صفحات مشخص گردد
طراحی گرافیکی
پس از تکمیل وایرفریم های طراحی شده و تایید توسط کارفرما، مطابق ساختار‌های وایرفریم، طراحی گرافیکی پروژه انجام و برای کارفرما ارسال می گردد
توسعه و اجرا
پس  از تایید طرح گرافیک ارسالی، ساختار طرح پیاده سازی و امکانات مورد نیاز بر اساس تحلیل، بررسی و استراتژی پروژه به سامانه اضافه می گردد
آموزش و پشتیبانی
پس از اتمام پروژه، در یک جلسه حضوری تمامی بخش های پیاده سازی شده آموزش داده می شود و به صورت تلفنی، تیکت و ایمیلی پشتیبانی می گردد

فرآیند ما

در طراحی سایت های اختصاصی همیشه روال کار این است که ابتدا کارفرما نیازها و اهداف خود را مطرح می کند، تیم طراحی و توسعه سایت آزانس وب سایت با بررسی این نیازها و اهداف، طرحی به منظور ارائه به کارفرما و توافق اولیه آماده می کند. سپس پس از تایید کارفرما کار طراحی ظاهری و برنامه نویسی سایت شروع می شود.

طراحی سایت به صورت اختصاصی با هزینه هایی بالایی همراه است. زیرا اینگونه سایتها نیاز به تحلیل، طراحی و زمان برنامه نویسی زیادی دارند.

پس چرا باید اقدام به طراحی سایت خود را به صورت اختصاصی انجام دهیم؟

03.
تحقیقات بازار
طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی تا صرفاً به مشتری یا صاحب‌کار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی شده است
02.
برنامه ریزی سرمایه گذاری
طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی تا صرفاً به مشتری یا صاحب‌کار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی شده است
01.
برنده شدن استراتژی
طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی تا صرفاً به مشتری یا صاحب‌کار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی شده است

چرا طراحی سایت اختصاصی انجام دهیم؟

طراحی سایت اختصاصی بیش از آنکه تنها یک طراحی ظاهر و شکل دیداری از یک کسب و کار باشد، یک فرآیند هویت بخشی و برندسازی برای یک کسب و کار است.

ما در آژانس وبسایت سعی می کنیم بهترین و حرفه ای ترین خدمات طراحی وب سایت را که متناسب با نوع فعالیت شما باشد و بتواند در نهایت به تجارت شما کمک کند در اختیارتان بگذاریم.

برای طراحی سایت اختصاصی (کدنویسی شده از صفر تا صد) به صورت کاملا اختصاصی صورت می گیرد.

طراحی سایت اختصاصی به صورت سئو فرندلی

امروزه طراحی سایتی موفق است که منجر به بهتر دیده شدن مجموعه شود. طراحی سایت های اختصاصی می بایست هم رافع نیازهای مشتریان در جهت بهتر دیده شدن سایت باشد، این موضوع هم از نظر گرافیکی اهمیت دارد هم از نظر سئو.

چیزی که بیشتر در طراحی سایت های اختصاصی دیده شده این است که کمتر به اصول مربوط به سئو توجه داده می شود و اغلب ظاهر و امکانات سایت هستند که اهمیت دارند.

خوشبختانه آژانس وب سایت در طراحی سایت های اختصاصی خود کلیه اصول سئو را در نظر میگیرد.

طراحی سایت اختصاصی

ما در آژانس وب سایت به دنبال ارائه خدمات نوین وب هستیم که بتوانیم در طراحی سایت های اختصاصی متناسب با نیاز مشتریان و با کارایی و سرعت بالا راه اندازی کنیم.

در زیر می توانید تعرفه خدمات طراحی سایت شایگان را به صورت اختصاصی ملاحظه فرمایید.

طراحی سایت اختصاصی در شرکت شایگان با زبان PHP و فریم ورک Codeigniter انجام می شود. این شرکت مفتخر به همکاری در ساخت یکی از بهترین CMS های طراحی شده با php و codeigniter به نام NodCMS است.

مراحل طراحی سایت های اختصاصی به چه شکل است؟

در طراحی طراحی سایت های اختصاصی در چند مرحله انجام می شود:

  1. بررسی نیاز کارفرما و مشتریان سایت
  2. طراحی گرافیکی سایت با فتوشاپ بر اساس سلیقه و هدف کارفرما
  3. گرفتن تاییده کارفرما از طرح گرافیکی سایت
  4. تبدیل طرح گرافیکی به کدهای قابل اجرا در مرورگرها (PSD to HTML)
  5. کدنویسی پنل مدیریت سایت
  6. کدنویسی قالب گرافیکی برای اتصال به پنل مدیریت
  7. تحویل اولیه به کارفرما و بررسی سایت با وی جهت تحویل
  8. رفع مشکلات احتمالی و تحویل کامل سایت به همراه آموزش کار با سایت به کارفرماپ