ماموریت ما
دیدگاه ما
نگرش
تعریف دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیتهایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار میگیرند.
اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش نفوذ اینترنت در جهان امروز، به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار میگیرد.
بازاریابی در شبکه های اجتماعی
تبلیغات بنری در سایت های پر بازدید
رپورتاژ آگهی
بازاریابی موتورهای جستجو
بازاریابی محتوا
بازاریابی ویدئویی یا ویدئو مارکتینگ
مشاوره تبلیغاتی
مشاوره تبلیغاتی
برندینگ
برندینگ
کمپین تبلیغاتی
کمپین تبلیغاتی
فیلم و تیزر تبلیغاتی
استودیو تخصصی دوبعدی سه بعدی در کنار شماست تا در زمینه های تبلیغات ویدئویی و ویدئو مارکتینگ، مشاوره های اختصاصی و جامعی به شما بدهند.
فیلم و تیزر تبلیغاتی
استودیو تخصصی دوبعدی سه بعدی در کنار شماست تا در زمینه های تبلیغات ویدئویی و ویدئو مارکتینگ، مشاوره های اختصاصی و جامعی به شما بدهند.
سال ها تجربه ما دلیل اصلی موفقیت است
پرسش و پاسخ
چند پرسش، و پاسخ آنها در باره دیجیتال مارکتینگ
آیا اصطلاح بازاریابی دیجیتال و تبلیغات دیجیتال مترادف هستند؟
این دو اصطلاح، مطمنا با یکدیگر فرق دارند و تفاوت این دو حوزه، شبیه همان تفاوت تبلیغات و بازاریابی است.
وقتی از صحبت از بازاریابی دیجیتال است، منظور شناخت بازار با استفاده از ابزارهای دیجیتال، حل مشکلات و نیازهای بازار از طریق طراحی و عرضهی محصول است. در حالی که وقتی از تبلیغات دیجیتال حرف میزنیم، فرض بر این است که محصول مشخصی داریم و صرفاً میخواهیم با استفاده از ابزارهای دیجیتالی، پیام خود را به مخاطب برسانیم.
چرا مشاوره درست در دیجیتال مارکتینگ مهمترین اصل است؟
خب مسلما قصد دارید بدون خطا پیش روید. در کارهای تبلیغاتی یک اشتباه منجر به بدنام شدن برند می شود، چند اشتباه منجر به شکست تبلیغاتی می شود و همه ی اینها دلیلش انتخاب نادرست مشاور تبلیغاتی است.
شما باید نقشه ی راهی مختص به برند خود داشته باشید که در آن کلیه روشهای متناسب با کسب و کار شما آورده شده باشد و برنامه ریزی های انعطاف پذیر کوتاه مدت (سه ماهه) و بلند مدت (یکساله) در آن پیش بینی شده باشد. برنامه ای که برند شما را به سمت جلو پیش ببرد نه اینکه شما را به عقب براند.
بازاریابی اینترنتی چیست با دیجیتال مارکتینگ تفاوت دارد؟
واژه بازاریابی اینترنتی، اصطلاحی قدیمی است و بیشتر در دههی نود میلادی رواج داشت. با گسترش و تنوع راهکارهای بازاریابی دیجیتال و گذر زمان ، به تدریج اصطلاح دیجیتال مارکتینگ جایگزین بازاریابی اینترنتی شد.
راهکارها و روش های دیجیتال مارکتینگ چیست؟
استفاده از روش های زیر برای هر کسب و کاری می تواند نتیجه متفاوت داشته باشد، اینکه از کدام یک از روشهای بالا برای انجام تبلیغات دیجیتال استفاده کنید بسته به نوع کسب و کار، اهداف و شکل مشتریانش دارد. برویم و با هم به لیست روش های بازاریابی دیجیتال نگاهی بیاندازیم:
- طراحی و توسعه سایت
- بازاریابی موتورهای جستجو (SEO & SEM)
- بازاریابی محتوا
- بازاریابی ویدئو یا ویدئو مارکتینگ
- بازاریابی در شبکه های اجتماعی
- افیلیت مارکتینگ
- اینفلوئنسر مارکتینگ
- تبلیغات بنری در سایتهای پر بازدید
- ایمیل مارکتینگ
- SMS مارکتینگ
- رپرتاژ آگهی
- وایرال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ را از کجا شروع کنیم؟
قاعدتاً جستجو و پیدا کردن منابع مختلف در زمینه دیجیتال مارکتینک کار سختی نیست ما به شما شروع یادگیری با پادکست های دیجیتال مارکتینگ زبان فارسی را پیشنهاد میکنیم اما تعدادشان محدود است . اگر بخواهید پادکست های دیجیتال مارکتینگ را به زبان انگلیسی گوش بدهید، انتخاب پادکست های مناسب برای آموزش دیجیتال مارکتینگ چندان ساده نخواهد بود. پیشنهاد ما این است که ابتدا به سراغ دو پادکست زیر بروید و سپس سایر منابع را بررسی کنید:
- مجموعه پادکست This Old Marketing (کاری از جو پولیتزی)
- مجموعه پادکست The Craft of Marketing
- پادکست Content Talks کریستینا هالورسون (البته قدیمی است، اما نکات ارزشمندی دارد)